Klachten en complimenten
De medewerkers van Jongerenwerk073 doen elke dag hun best om jou zo goed mogelijk te helpen. We vinden het belangrijk om onze dienstverlening elke keer weer te verbeteren. Dat kunnen wij natuurlijk niet zonder jouw hulp! Als in onze organisatie of rond jouw ondersteuning iets beter kan, niet goed gaat of juist heel goed gaat, dan horen wij dat graag van je. Hieronder lees je wat je kunt doen:
Heb je een compliment?
Onze medewerkers vinden het fijn om dat van je te horen. Met jouw compliment weten zij dat ze het goed doen en dat motiveert natuurlijk. Je kunt je compliment direct aan de jongerenwerker geven maar je kunt het ook laten weten via Klacht, signaal of compliment Jongerenwerk ‘073.
Wil je een signaal afgeven?
Valt je iets op aan de ondersteuning, waarvan je denkt dat het belangrijk voor ons is om te weten. Geef dan je signaal af via Klacht, signaal of compliment Jongerenwerk ‘073
Ben je niet tevreden en heb je een klacht?
Een klacht heeft bijna altijd te maken met hoe je behandeld bent, bijvoorbeeld of je gelijkwaardig en respectvol behandeld bent. Maar het kan ook gaan over de bereikbaarheid van Jongerenwerk073 of de manier waarop ondersteuning geboden wordt.
Bespreek het eerst met ons
Als je ontevreden bent, vinden wij dat natuurlijk heel jammer en willen wij daar graag met je over in gesprek. Vaak kan ontevredenheid met een gesprek opgelost worden, zo voorkomen we dat je ontevredenheid erger wordt.
Wil je toch officieel een klacht indienen? Dat kan, een klacht indienen kost je niets. Alleen als je kosten maakt voor eigen ondersteuning, betaal je die zelf. Je onvrede kun je laten weten via Klacht, signaal of compliment Jongerenwerk ‘073 Je krijgt dan bericht dat we je klacht ontvangen hebben en er zal contact met je worden opgenomen om deze te bespreken. We hopen dat je onvrede hiermee is opgelost en dat we er samen uitkomen. Lukt dit niet dan wordt je klacht officieel in behandeling genomen en wordt de verdere klachtenprocedure gevolgd.
Volledige regeling complimenten en klachten
De tekst op deze pagina is een samenvatting van ons volledige reglement. Wil je de volledige regeling complimenten en klachten lezen? Klik dan op de button hieronder.
Externe klachtencommissie Quasir
Kom je er samen met ons of met onze klachtenfunctionaris niet uit? Dan kun je je klacht ook indienen bij de onafhankelijke klachtencommissie Quasir. Zo:
– Willen we recht doen aan de belangen van jou als klager door een zorgvuldige afhandeling van de klacht
– Willen we een herstel van de vertrouwensrelatie bevorderen met jou
– Bevorderen we de kwaliteit van het handelen van Jongerenwerk073
Klachtenreglement Quasir
Quasir heeft een eigen klachtenreglement, dat te lezen is op www.quasir.nl.