Klantenraad
De mening van klanten en inwoners staat centraal bij Jongerenwerk073. Daarom vormt Jongerenwerk073 een klantenraad, bestaand uit betrokken jongeren en volwassenen uit de gemeente. De raad denkt mee over onze dienstverlening en geeft gevraagd en ongevraagd advies aan het bestuur van Jongerenwerk073. Graag vertellen we je meer over de klantenraad.
Wat doet de klantenraad?
Leden van onze klantenraad praten op basis van eigen ervaring en waarneming mee over de dienstverlening van Jongerenwerk073. Ze onderhouden contact met (potentiële) klanten van Jongerenwerk073, onderzoeken wat hun wensen en behoeften zijn en verzamelen informatie over hoe tevreden ze zijn. Al die waarnemingen delen zij in de klantenraad en, indien nodig, met het bestuur van Jongerenwerk073.
Vanuit het algemene klantenbelang denkt de raad actief mee over oplossingen en verbeteringen en geeft gevraagd en ongevraagd advies. De voorzitter van de raad geeft leiding aan de vergadering, verbindt de verschillende visies van de leden met elkaar en overlegt regelmatig met de bestuurder van Jongerenwerk073.
Denk mee met klantenraad!
Om advies te geven, willen de leden goed op hoogte zijn wat er speelt. Daarom komt de klantenraad eenmaal per zes weken bij elkaar. De leden zijn goed geïnformeerd over de jeugdwet, doordat ze een training gevolgd hebben over het sociaal domein.
Meer info? Stuur een mail naar info@jongerenwerk073.nl